Kundeservice – FAQ Hjælp

Klik på knapperne nedenfor for at få svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke er i stand til at finde et passende svar, bedes du kontakte Vest Seas kundeservice.

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din ordre, bedes du tjekke din e-mail med bekræftelse af leveringsforsendelse, der indeholder kureroplysningerne og forsendelsesnummerreferencen. Ved at besøge kurerwebstedet bør du se en opdatering med leveringens fremskridt med forsendelsesnummerreferencen. Hvis du ikke har modtaget et tilfredsstillende svar med hensyn til din levering, bedes du kontakte Vest Sea Kundeservice kundeservice@vestsea.dk for at undersøge sagen og løse sagen.

Jeg har modtaget min ordre men den er beskadiget?

Varer, der er beskadiget, skal straks anmeldes til Vest Sea Kundeservice, ideelt set inden for de første 24 timer efter modtagelse af leveringen. Vi vil derefter undersøge årsagen til skaden ved at tage kontakt til kureren. Det er optimalt at tage så mange billeder som muligt og sende dem til kundeservice@vestsea.dk

Varen er ikke som beskrevet?

Når man handler online, sker der nogle gange det at billeder bare ikke er det samme som muligheden for at rører ved en vare i en forretning. Hvis vare du har købt hos os, ikke lever op til dine forventninger og har skuffet dig skal du naturligvis ikke have det mindste besvær med returnering. D har vi fuld 30 dages returret. Send varen tilbage til os (vi betaler portoen) så krediterer vi dig inden for 5 dage.

Er min vare dækket af garanti?

Alle vores varer er standard dækket af en 2 års garanti (se venligst vores betingelser https://www.vestsea.dk/leveringsomkostninger-og-betingelser/)

Hvordan indgiver jeg en klage?

Det er vigtigt for os ikke at have utilfredse kunder og det at indgive en klage skal være så simpelt som muligt. Indsend din eventuelle klage til klager@vestsea.dk vi behandler din sag inden for 24 timer. Send gerne eventuelle fotos eller relevante dokumenter sammen med din e-mail.

Hvor lang tid tager levering?

Normalt tager levering 2-5 dage men i visse tilfælde kan der forekomme uforudsete forsinkelser som er uden for vores kontrol. Hvis en vare bliver forsinket over 4 hverdage, vil du blive orienteret og tilbudt fuld refusion. Du kan holde øje med din forsendelse hos den valgte kurer ved at bruge deres tracking-system.

Kan jeg ændre min ordre?

Når din ordre er afgivet og din betaling er modtaget med en bekræftelses-e-mail, er det desværre ikke muligt at ændre eller annullere din ordre. Du skal straks kontakte Vest Sea Kundeservice kundeservice@vestsea.dk med din hensigt om at annullere ordren og afvente deres svar. Ved modtagelse af ordreannulleringsbekræftelsen kan du så genkøbe produkterne med de ekstra varer samt reviderede mængder, hvis det stadig ønskes. Bemærk venligst, at det med specialfremstillede produktordrer muligvis ikke er muligt at annullere ordren, hvis tilpasningen allerede er påbegyndt.

Er min ordre afsendt?

Når din ordre er blevet afsendt af Vest Sea, bør du modtage en bekræftelses-e-mail med oplysningerne om den udpegede kurer sammen med en tracking-reference for forsendelsen. Hvis du ikke har modtaget e-mailbekræftelsen, bedes du kontakte kundeservice direkte for en opdatering. kundeservice@vestsea.dk

Skal jeg underskrive for modtagelsen af mine vare?

Med alle kurerer er det normalt standard praksis, at de vil kræve en underskrift fra modtageren som bevis for levering. Hvis du ikke vil være hjemme for at skrive under på pakken på grund af at være på arbejde eller på ferie, bedes du kontakte kureren for at informere dem om eventuelle særlige arrangementer. Vi anbefaler at afgive disse oplysninger hurtigt for at undgå at blive opkrævet for genforsøg på levering. Bemærk venligst: usignerede eller ikke-leverede pakker returneres normalt til Vest Sea af kureren efter ca. 4-10 hverdage, og det er købers ansvar at betale for eventuelle returomkostninger.

Er mine indkøb dækket af fjernindkøbsloven?

Ja, Vestsea.dk følger alle lovgivning på området herunder forbrugerettigheder. https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-handel/dine-rettigheder-naar-du-handler-paa-nettet/ Det er vigtigt at vores kunder har tillid til os også selv om et køb er mindre køb. Vi kan i øvrigt henvise til vores sektion ”sikker på nettet om hvordan man identificerer falske hjemmeside. https://www.vestsea.dk/sikker-paa-nettet/

Jeg oplever tekniske vanskeligheder når jeg forsøger at tjekke ud?

Forsøg først at genstarte siden. Hvis det ikke hjælper så kontakt venligst vores kundeservice kundeservice@vestsea.dk eller ring til os på +45 70 55 51 55.

Levere i til UK og EU?

Vi leverer desværre udelukkende til Danmark, Sverige eller Norge. Dog kan vi ofte hjælpe hvis du kontakter vores kundeservice kundeservice@vestsea.dk

Hvordan returnerer jeg en vare?

Vi sender dig en portofri returmærkat med vores hovedlager i Husum:

Bech GmbH
Robert Koch Strasse 42A
DE-25813 Husum
Schleswig-Holstein
Deutschland

Denne påhæfter du pakken og tager med til den valgte pakkestation. Dette er helt uden omkostninger for dig.

Hvordan kontakter jeg Vestsea.dk?

Den langt mest effektive måde er via e-mail på kundeservice@vestsea.dk vi besvare alle indkommende e-mails inden for 24 timer men oftest hurtigere. Fordelen ved e-mail er at de ikke er mulighed for misforståelser samt en dokumenteret historik. Hvis dette ikke virker for dig så ring gerne til os i dagtimerne på +45 70 55 51 55.

Acceptere Vestsea kuponer samt gavekort?

Vi modtager altid kuponer og gavekort, forudsat at de er valideret og udstedt direkte af VestSea. Alle kuponer skal bruges i overensstemmelse med deres angivne vilkår og betingelser og udløbsdato. Alle udstedte gavekort har også en udløbsdato og skal indløses fuldt ud via den officielle hjemmeside inden for denne angivne periode for at købe varer.